لا مکان

مکانی برای ما نیست،هرکجا هستید با ما باشید

لا مکان

مکانی برای ما نیست،هرکجا هستید با ما باشید

آواز و تصنیف خوانی

 آموزش آواز و تصنیف خوانی/اورجینال


آموزش آواز و تصنیف خوانی

عناوین آواز و تصنیف خوانی

1 درباره آواز

2 آواز و تسنیف و ترانه

3 تئوری موسیقی

4 تعریف موسیقی

5 نام نت‌های موسیقی

6 کلید

7 خطوط اضافه

8 آموزش آواز

9 تصنیف آغازین

10 مقدمه و پیشینه

11 آشنایی با آواز و تصنیف

12 تصنیفی بر اساس گوشه کرشمه در دستگاه شور

13 شناخت کستره صدایی

14 تمرینات صدا سازی 1

15 تصنیفی در مایه دشتی

16 تمرینات صدا سازی 2

17 تصنیفی در مایه ابو عطا

18 تمرینات صدا سازی 3

19 تصنیفی در دستگاه شور

20 تمرینات مقدماتی تخریر

21 تصنیفی در مایه دشتی و تمرین تحریر

22 ردیف شناسی :آشنائی با دستگاه شو ،گوشه شهابی

22 تصنیفی در بیات زند

23 تصنیف کردی در مایه افشاری و تمرین تحریر

24 تمرین تحریر در گوشه عراق افشاری

25 تمرینات تحریر در گر ابوعطا و دشتی و اجرای گوشه چهار باغ

26 تصنیفی در دستگاه سه گاه

27 گوشه مثنوی مخالف در دستگاه سه گاه

28 گوشه بختیاری در دستگاه همایون

29 تصنیفی از مدرس "فریدون فراهانی "در مایه دشتی

30 آشنائی با استاد

+++

نرم‌افزار مقدماتی آموزش آواز

بصورت مالتی مدیا

فیلم ، صوت ، نت ، فیلم، متن

سراینده‌ای این غزل ساز کرد دف و چمگ و نی را هم آواز کرد

ساز و آواز در ایران از قدمت بسیار طولانی برخوردار است. استادان بیشتر بر آواز خوانی تکیه می کردند و از اشعار شاعرانی مثل سعدی استفاده می کردند.

آموزش آواز

موسیقی از زبان مشتق شده‌است. موسیقی در آغاز همان سخن گفتن بود که در آن هر صدائی کشش خاصی می‌یافت – زیر و بم شدن ناپایدار اصوات بعدها اندک اندک به وضع ثابتی گرائید. تحقیقات علمی صحت این نظریه را به ثبوت رسانیده‌اند. بعدها پرسش دیگری پیش آمد که پرندگان چرا نغمه پردازی می‌کنند؟

هر دستگاه موسیقی ایرانی، توالی‌ای از پرده‌های مختلف موسیقی ایرانی است که انتخاب آن توالی حس و شور خاصی را به شنونده انتقال می‌دهد. هر دستگاه از تعداد بسیاری گوشه موسیقی تشکیل شده‌است و معمولاً بدین شیوه ارائه می‌شود که از درآمد دستگاه آغاز می‌کنند، به گوشهٔ اوج یا مخالف دستگاه در میانهٔ ارائه کار می‌رسند، سپس با فرود به گوشه‌های پایانی و ارائهٔ تصنیف و سپس رِنگی اجرای خود را به پایان می‌رسانند.موسیقی سنتی ایران شامل هفت دستگاه و پنج آواز است. هفت دستگاه ردیف موسیقی سنتی ایرانی عبارت‌اند از:

* دستگاه شور

* دستگاه سه‌گاه

* دستگاه چهارگاه

* دستگاه همایون

* دستگاه ماهور

* دستگاه نوا

* دستگاه راست‌پنج‌گاه

آموزش آواز

نرم‌افزار مقدماتی آموزش آواز

آواز معمولاً قسمتی از دستگاه مورد نظر است که می‌توان آنرا دستگاه فرعی نامید. آواز از نظرفواصل با دستگاه مورد نظر یکسان یا شبیه بوده و می‌تواند شاهد و یا ایست متفاوتی داشته باشد. به‌طور مثال آواز دشتی از متعلقات دستگاه شور و از درجه پنجم آن بوده و به عنوان مثال اگر شور سل را در نظر بگیریم، دارای نت شاهد و ایست ((ر)) می‌باشد. بدین ترتیب در آواز شور ملودی با حفظ فواصل دستگاه شور روی نت ((ر)) گردش می‌کند و در نهایت روی همان نت می‌ایستد. به‌طور کلی هر آواز پس از ایست موقت روی ایست خودش، روی ایست دستگاه اصلی (در این‌جا شور) باز می‌گردد. آوازهای متعلق به دستگاه موسیقی ایرانی ۵تا هستند و عبارت‌اند از:

* آواز ابوعطا، متعلق به دستگاه شور (درجه دوم)

* آواز بیات ترک (بیات زند)، متعلق به دستگاه شور، (درجه سوم)

* آواز افشاری، متعلق به دستگاه شور، (درجه چهارم)

* آواز دشتی، متعلق به دستگاه شور، (درجه پنجم)

* آواز بیات اصفهان، متعلق به دستگاه همایون، (درجه چهارم)

آموزش آواز

در مجموعه آموزش آوازخوانی فرا خواهید گرفت :

صداسازی

تکنیک آواز

تمرین نفس

تمرین مامور

تمرین بیات ترک

تمرین اصفهان

تمرین همایون

امکانات نرم‌افزار آموزشی آواز :

امکان انتخاب زاویه دید و انتخاب دوربین

امکان چاپ نتهای آموزشی

امکان کنترل حرکت نتها

فراگیری آواز

صداسازی

تکنیک صدا

تنفس

دستگاه ماهور

دستگاه بیات ترک

دستگاه اصفهان

دستگاه همایون

شماره مجوز: 155/3656


قیمت: 12,000 تومان


روش خرید: برای خرید آموزش آواز و تصنیف خوانی/اورجینال، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید  آموزش آواز و تصنیف خوانی/اورجینال

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد